2 months to go - Reisverslag uit Lake Stevens, Verenigde Staten van Marije Dam - WaarBenJij.nu 2 months to go - Reisverslag uit Lake Stevens, Verenigde Staten van Marije Dam - WaarBenJij.nu

2 months to go

Door: Marije van Dam

Blijf op de hoogte en volg Marije

21 April 2014 | Verenigde Staten, Lake Stevens

het is al weer een tijdje geleden dat ik een blog geschreven heb en nu moet ik ook eerlijk toegeven dat ik de helft van wat ik gedaan heb al weer ben vergeten dus ik ga me best doen om alles te vertellen.

laat ik maar beginnen met spring break, helaas ging het reisje naar Las Vegas niet door want daar hadden mijn hostouders niet genoeg geld voor. maar niet getreurd, mijn spring break was super leuk! die vrijdag dat we uit school kwamen ging ik gezellig naar Torianna toe om daar de hele dag lekker niks te doen. ze vroeg of ik zin had om mee te gaan naar eastern Washington om daar universiteiten te bezoeken. natuurlijk zei ik ja, roadtrip! Jennine zei tegen mij dat er na de bergen helemaal niks is, ze beschreef het als bruin. ik moet toegeven daar geloofde ik niet heel veel van want waar wij wonen is het een en al bomen en groen, maar zoals gewoonlijk had ze gelijk. voor 6 uur lang hebben we tussen de graanvelden gereden! maar uiteindelijk aan de andere kant van washington aangekomen en daar de uiniversiteit gevonden.
het was al laat toen we aankwamen dus zijn we gelijk naar het hotel gegaan en daarna uiteten, beste chinees eten wat ik tot nu to op heb! daarna terug naar het hotel want voor minderjarige is er niet heel veel te doen:( volgende ochtend naar WSU, om eerlijk toe te geven, als ik in amerika zou gaan studeren zou ik daar wel willen studeren! hele mooie campus en het uitgaansleven schijnt er zeer goed te zijn. na de hele dag over de campus heen te hebben gelopen en leuke jongens te hebben gespot was het al weer tijd voor eten. de volgende dag zijn we naar ganzaga gegaan, een christelijke universiteit. was best een leuke school alleen een beetje stijf, niks voor mij en torianna vond het ook niks. en op dinsdag gingen we alweer naar huis toe, weer 8 uur in de auto.
woensdag belde kim mij wakker dat ze af wou spreken, dus daar gezellig heen gegaan en op vrijdag hadden kim en ik wel zin om uit te gaan dus besloten we om naar riley te gaan die ons had uitgenodigd voor een feestje. naja feestje was een groot woord, maar was wel gezellig, en heb voor het eerst beerpong gespeeld en ik ben er redelijk goed in! voor de rest van de week met andere vrienden afgesproken en heb denk ik wel 2 nachten thuis geslapen. goed weekje dus!

Ik heb het tennis team gehaald, mag me nu trots een tennis speler noemen. ik had de tryouts net zo zwaar als voetbal bedacht maar dat bleek niet het geval te zijn. het was een stuk minder zwaar en ook gelukkig geen 4 uur per dag maar 2. nu ben ik dus weer lekker iedere dag na school bezig met of practice of een match. ik begin best goed te worden en ben ook vanaf het begin singles gaan spelen, en daar is best veel concurentie in. alleen de top 4 singles spelers hun matches tellen en de top 3 dubbles. en de rest van de meiden spelen voor de lol. ik speel in de top 4 en heel veel meiden willen mijn plek maar al te graag overnemen. maar omdat ik magda al 2 keer heb verslagen en de andere meiden magda niet kunnen verslaan hoef ik me op dit moment hopelijk nog geen zorgen te maken!
we hebben pas 1 match verloren en dat was snohomish.

mijn weekende blijven maar drukker worden, word steeds vaker uitgenodigd voor feestjes en er komen steeds meer feestjes hoe dichter je bij het einde van het jaar aan komt. Ga niet te veel over alle feestjes vertellen want moet natuurlijk ook wat te vertellen hebben als ik terug ben:) en als er op vrijdag avond een voetbal wedstrijd is gaan kim en ik daar altijd even een kijkje nemen, mis voetbal best wel erg! en het is een goed excuus om naar de leuke spelers te kijken!

ik heb helaas nog geen date voor prom kunnen fixen maar ben er druk mee bezig hihi. zelfs mijn current world issues lerares probeert me aan een leuke jongen te fixen. maar ze wil me niet aan "slechte jongens" koppellen, ze gelooft alleen in goede jongens.

de rest van mijn leventje is nog redelijk hetzelfde, ik ben nog steeds een teachers assistend voor first period, i really love that. de leraar is super aardig en hij waardeerd all het werk dat ik voor hem doe:) ik heb mijn laatste period van drawing naar aerobics omgezet, dit is 3 keer rennen per week, 1 keer zwemmen en 1 keer insanity. best wel een zware klas als je serieus mee doet. dus sport nu lekker 3 uur per dag en mag niet klagen want is best wel fijn. kom weer beetje in shape.

iedereen een fijne pasen gewenst en laat het aftellen maar beginnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lake Stevens

Marije

mijn verhaal over mijn exchange year in amerika

Actief sinds 16 Aug. 2013
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 8648

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 25 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: