last days in lake steves - Reisverslag uit Lake Stevens, Verenigde Staten van Marije Dam - WaarBenJij.nu last days in lake steves - Reisverslag uit Lake Stevens, Verenigde Staten van Marije Dam - WaarBenJij.nu

last days in lake steves

Blijf op de hoogte en volg Marije

10 Juni 2014 | Verenigde Staten, Lake Stevens

de tijd vliegt echt voorbij als je het naar je zin hebt, ik heb nog helemaal niet het gevoel alsof ik al bijna weer naar huis ga maar de realiteit is dat dus wel:) mijn ouders ouders en Nadine zijn vandaag alweer aangekomen, het was heel gek om hun weer te zien maar ook wel super fijn. het voelt helemaal niet alsof ik hun in een jaar niet heb gezien!
maar ik vondt het dus wel tijd worden om een nieuwe blog te schrijven aangezien ik al een tijdje geen een heb geschreven.

ik zal beginnen bij prom, what a night. Torianna en Jennine haddenen mijn haar super mooi opgestoken en daarna deed torianna mijn make up. omdat ik altijd van het last minute ben was ik een beetje te laat begonnen met het haar dus had ik na mijn make up 5 minute over om mijn jurk aan te doen, schoenen aan, tas inpakken to stay overnight at Heathers, nepnagels opplakken en nog een paar fotos maken. dit heb ik dus ook niet allemaal gered in 5 minute en was dus ook iets wat laat maar blijkbaar is dat in amerika heel gewoon want toen ik bij
Rebecca aankwam, waar we zouden verzamelen en opgepikt zouden worden door de party bus, stond zij nog in der gewone kleren, nog geen make up op en haar haar half in model. mijn stress van te laat komen was toes gelijk voorbij. ik was blijkbaar namelijk ook pas de eerste die daar was en Heather, degene die iedereen achter de reet aan zat om optijd te komen was als laatst hihi:)
nadat iedereen er was en we allemaal zo een duizend keer op de foto waren geweest was het toch echt tijd om te vertrekken. iedereen had geld ingelegd om de party bus te betalen dus we waren ready to go.
de bus zag er van de buitekant een beetje sketchie uit maar van binnen was het best netjes, met natuurlijk een stripperpaal in het midden.
de muziek op max en iedereen was klaar om te feesten maar eerst gingen we uit eten bij the Spagetti factory. gelukkig hadden we een reservering want die tent zat helemaal vol en we zagen mensen van onze school die al een uur zaten te wachten op een tafel, lang leven de reservering:) niet de slimste zet maar ik koos er toch voor om pasta met een rooie saus te nemen, en natuurlijk morste ik. gelukkig maar een kleine druppel die makkelijk te verwijderen was, niks van te zien.
onderweg van het restaurant naar het echt feest kreeg onze bus een klapband! blijkbaar konden we er mee door rijden want hij reed er mee door en zetten ons af op prom maar refused to take us back home. dat vonden we allemaal wel een beetje belachelijk, we hadden geld betaalt voor een veilige transportatie van en naar prom en dan krijg je dit. Heather pikte dit dus ook niet helemaal en ging de discussie met de man aan terwijl ze half in de bus stond. de man had er genoeg van en begon weg te rijden met een meisje half in zijn bus! Heather wist netjes af te stappen en niet gewond te raken maar de man ging er toch echt gewoon vandoor. dit was even een domper maar ik ging dat natuurlijk niet de rest van me avond laten verpesten. Wij met zijn alle eerst op de foto en daarna gezellig als van ouds de dansvloer onveilig maken;)
ik had het zo naar mijn zin met dansen dat ik niet eens door had dat er ook nog wat te drinken en te eten was, misschien maar beter. moet de kilotjes die ik ben aangekomen er maar van af dansen hihi, geen zorgen hoor het is maar 4 kilo ongeveer geloof ik.
de rest van de avond verliep geweldig en Heathers mom haalde ons op met de Hummer dus we verlieten alsnog prom in style.

de laatste maanden van school merkte ik wel dat ik niet zo veel zin meer had om mijn schoolwork te maken, dit is blijkbaar heel normaal hier en het heeft zelfs een naam, seniorrites. het enige verschil met mij en de amerikanen is dat ik nog wel het minimum doe maar hun niet, de laatste werken is werkelijks niks doen!

het tennis seizoen was ook tot een einde gekomen en uiteindelijk heb ik maar van 1 tegenstander verloren, Snohomish. Blijkbaar winnen hun altijd alles en dit was een van de eerste jaren in een lange tijd dat ze echt moeite moesten doen om te winne dus dat was wel een compliment. ik ben zo blij dat ik uitgegaan ben voor tennis en soccer, dat heeft werkelijk mijn ervaring veranderd. ik ben zo blij met de vrienden die ik heb gemaakt dankzij sport. helaas is het over maar ik heb hoop dat ik sommige van hun

donderdag avond was er een house party which was really great! a lot of people but only seniors, if a sophomore would show up the would grab a wooden paddle and smack them on there buts. which was really funny to watch:) I can say there were a lot of drunk and stoned people there. but it was a very good party, nothing special happened just though. and then on Friday we had the senior dinner dance which was held at the country club, that's a golf club. it was a lot off fun, a lot less formal then prom or homecoming but I have to admit that it was more fun. because it was just the seniors it was a lot more relaxed and everyone knew each other. after the dinner we watched a part of the goodbye video and then the dancing started. it was a lot of fun but also kind off scary because the ground moved. when people would jump up and down you could feel the ground move, a lot! but it didn't brake and we all survived:) luckily. then on Saturday there was Tanner Krenz his party, he is like the most popular guy at my school, so a lot of people showed up. it was supposed to be a dry, like no alcohol, party but that didn't really happen. people just left their alcohol and weed, yes they smoke a lot of weed here, in their cars and just walked to their cars, drank some, smoked some and then went back in. it was a good party though, he lives on the lake and has an amazing house with a pool and a great view. he even has his own like dance room downstairs. it really felt like a little club, there was a dance floor inside, a bond fire outside, and well at the cars there was alcohol hihi. and at the end of the evening the cops showed up so we left. on Sunday there was the campout but because it was all the way up in the mountains in granite falls on a sketchy road my host parents didn't want to let me go, which I could understand. so I ended up not going to that but to my friend destiny from Montana who is back for my graduation. we just talked and I went to bed pretty on time so I was fine at the breakfast, while others smelled like alcohol really bad! it was kind off gross but well, I just handed out gums to them:)

vanochtend had ik mijn laatste "dag" op the high school, het was niet een normale dag ofzo het was een ontbijt voor alle seniors. je word dan bedient door je leraren en na het eten rijken hun awards uit voor verschillende dingen zoals class clown or the kardashians award etc. there are not very many real good awards but it makes it a lot funnier! after that there is what they call the senior walk which means just your last walk around the school because after that day it would be trespassing which you can be arrested for. they take that very serious up here! en daarna snel naar huis, kamer nog even snel op orde maken, haartjes style en klaar om met gary naar het vliegveld te gaan om ze op te pikken. maar eerst nog even langs starbucks:) mag niet ontbreken hihi

im sorry I keep mixing English with Dutch! so I guess this was it, this is what happened the last 2 months and if I forgot something I will be sure to tell you in person:) btw the details of party's, ill tell later;)
xxxxxx love you all and see you in 3 weeks

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lake Stevens

Marije

mijn verhaal over mijn exchange year in amerika

Actief sinds 16 Aug. 2013
Verslag gelezen: 930
Totaal aantal bezoekers 8644

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 25 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: