de eerste weken bij mijn gastgezin/ 1st schoolday - Reisverslag uit Lake Stevens, Verenigde Staten van Marije Dam - WaarBenJij.nu de eerste weken bij mijn gastgezin/ 1st schoolday - Reisverslag uit Lake Stevens, Verenigde Staten van Marije Dam - WaarBenJij.nu

de eerste weken bij mijn gastgezin/ 1st schoolday

Door: Marije van Dam

Blijf op de hoogte en volg Marije

06 September 2013 | Verenigde Staten, Lake Stevens

ik had eerst nog 2,5 week heerlijk vakantie voordat mijn eerste schooldag begon(vandaag). we zijn gezellig weze shoppenen in een outlet dichtbij hier en in seatlle en daar gelijk uit eten geweest met de familie van kitty(vorig exchange student) en ja dit waren nog meer chineze, ik heb geloof ik in de eerste week meer chineze leren kennen dan Amerikanen! voor de rest vooral heel veel bankgehangen want veel konden we(claudia en ik) nog niet doen want ja, we hebben nog niet echt vrienden:(
claudia en ik doen erg veel samen en kunnen het gelukkig goed met elkaar vinden! na 2 dagen hier te zijn geweest had porscha mijn kamer al overgenomen en moest ik samen met claudia op een kamer(niet erg ofzo) maar nu gelukkig wel mijn kamertje terug(met inloopkast!!) vandeweek met mijn ouders en lieftallige zusje geskyped, was leuk ze weer te spreken en te zien(miss ze al wel een beetje) toen ik hoorde dat mijn ouders al een nieuwe kast en tv kast hadden was ik echt verbaasd, gelijk nadat ik weg was kon het wel:( nee ben heel blij voor ze dat het huisje eindelijk helemaal af wordt.

vorige week had ik mijn soccer try-outs, ja dat was dus echt best wel zwaar! 3 dagen lang, 2x op een dag 2 uur lang. de eerste dag al een killer warming up en gelijk daarachteraan een 12 minuten loop, dag 2 na de zelfde warming up een piepjestest en op dag 3 mochten we 120's doen! klinkt al leuk, nou is het NIET. 120's betekent 120 yards, dit is de lengte van een voetbalveld, heen en weer moet in 70 seconde en telt al 1, en dit 15 keer wat een feest.
maar heb het gelukkig wel gehaald, zit in het jv team(2e team) wat een erg leuk team is. ben stiekem wel blij dat ik varsety niet gehaald heb want dan had ik deze hele week practice at 6 am gehad!
ik heb iedere dag na school training behalve als ik een wedstrijd heb en dit is meestal 2 keer per week.

vandaag heb ik mijn eerste schooldag overleefd, zonder te verdwalen!
ik heb de vakken math analysis, german, spanish, .... uhm iets met us history alleen niet helemaal, novels and drawing. de leraren zijn allemaal best wel aardig, beetje apart maarja welke teacher niet. de leerlingen zijn allemaal ook best aardig maar word denk wel moeilijk om echt bij een vriendengroep te horen.
vandaag wel voor het eerst in de gele schoolbus naar school gereden, dit gaat denk morgen al vervelen want de stoelen zitten voor geen meter. vandaag gelijk math huiswerk meegekregen en jaja ik heb het al af! en toen we thuiskwamen had 1 van de honden een cadotje achtergelaten in de keuken... jakk! de keuken stinkt nog steeds.

dan ga ik me nu maar vast omkleden voor mijn soccer practice zometeen xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lake Stevens

Marije

mijn verhaal over mijn exchange year in amerika

Actief sinds 16 Aug. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 8659

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 25 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: