homecoming - Reisverslag uit Lake Stevens, Verenigde Staten van Marije Dam - WaarBenJij.nu homecoming - Reisverslag uit Lake Stevens, Verenigde Staten van Marije Dam - WaarBenJij.nu

homecoming

Door: Marije van Dam

Blijf op de hoogte en volg Marije

14 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Lake Stevens

deze maand was een stuk rustigere en leukere! deze week was er spirit week op LSHS(my school) dit is de week voor de homecoming football game op vrijdag, iedere dag heeft een ander thema. maandag was blauw en groen, nu dachten Destiney en ik dat ze net als alle Amerikaanse scholen helemaal gek en verkleed zouden gaan dus gingen wij ook op zoek naar extreme blauw en groen. we hadden een blauwe pruik, de meest lelijke groene panties die je maar kan verzinnen en dan met een groen shirt en een spijker korte broek met 10 graden buiten. die zondag bleef ik bij haar slapen want dan zouden we samen naar school gaan, en klaarmaken sochtends (zo hoefde ik niet in mijn eentje zo verkleed in de schoolbus) dus wij komen sochenteds op school aan: bijna niemand verkleed! misschien 2 andere in veel groen blauw maar wij waren bij vere de meest extreme van iedereen. ik kan niet zeggen dat we onopgemerkt bleven, we kregen namelijk het ene na het andere compliment!

dinsdag had het thema beach, helaas was ik toen ziek dus heb ik daaraan niet meegedaan, maar hoorde wel dat Destiney en ik trendzetters waren want er waren al iets meer mensen die meededen!
woensdag was het chic, ik dacht nou netjes naar school, hakken aan etc, nee sommige mensen doen gewoon hun gala jurk van vorig jaar aan, ja dat kan ook!
donderdag was soks and sandels day:s hoge sokken en slippers of sandalen, wat voor de sportjongens hun dagelijkse kloffie is wat er werkelijk belachelijk uitziet moet je nagaan als nu je hele school er zo bij loopt. ik had gewoon lekker mijn all startjes aan! na school hadden we een soccer game tegen Mariner, dit schijnt dus het slechtste team in de competitie te zijn dus bedacht onze coach dat we het ons zelf moeilijker moesten maken zodat hun toch een kans konden hebben. we mochten normal voetballen tot we 2 doelpunten gescoord hadden, wat al na 7 minuten was en daarna mochten we de hele eerste helft niet anders scoren dan met een volley, dit is een high kick uit de lucht, wat bijna onmogelijk is! 2e helft mochten we het eerste deel niet passen, dus als je de bal hebt moet je maar gaan dribbelen, en je mag niet op doel schieten nee je moet ook over de doellijn dribbelen! de 2e helft van de 2e helft mochten we maar 1 keer aanraken, wat dus gaos was, maar toch hebben we het voor elkaar gekregen om met 8-0 te winnen.

vrijdag is het klassenkleuren, voor sophomores is het geel, voor juniors is het paars en voor seniors is het zwart. vrijdag hadden we ook de assembly, wat een soort toneelstuk is en deze keer ging het over de little mermaid en de introductie van de homecoming princesses. tijdens de assembly heeft er iemand in het senior gedeelte overgegeven over 2 mensen die voor haar zaten, ik zelf moest hier best hard om lachen omdat ik gelukkig helemaal beneden zat en dus geen last had van de stank maar de 2 personen over wie het heen kwam waren iets minder vrolijk haha. Smiddags kwamen Destiney's vrienden uit Montana langs voor het weekend, Austin and Conner. savonds gezelllig met zijn 4e naar de football wedstijd die ze gelukkig hebben gewonnen. (het is een beetje zuur als je je homecoming wedstrijd verliest!) maar na de eerste helft gingen we al weer weg want het was veels te koud.

Zaterdag was het dan toch echt the Homecoming dance! sochtends nog even snel met jennine last minute shoppen en smiddags naar torianna waar we ons zouden klaarmaken, foto's maken en eten. haar moeder had het echt heel goed geregeld en het etentje zag er super chic uit en smaakte heerlijk. ik was van plan om met netjes gestijld haar te gaan maar toen ik zag hoe mooi Amber haar haar had gekrult heb ik toch maar gevraagd of ze dat ook bij mij wou doen, en het resultaat vond ik super mooi! het etentje was super gezellig en dan vervolgens het echte feest: het was in the Comcast arena wat echt een heel mooi gebouw is en perfect voor een dance, het was een grote zaal met een grote dansvloer en tafels aan de zijkant en natuurlijk de bekende punch. de dansvloer was de hele avond helemaal vol en ik heb ook alleen maar gedanst. Na the dance kwamen Destiney, Conner and Austin me ophalen om gezellig met hun de rest van de avond door te brengen, en gezellig daar de nacht door te brengen.

vanmorgen warden Destiney en ik best vroeg wakker dus wij naar beneden om te kijken of de jongens al wakker waren, maar nog geen beweging, bij Austin kwam er na een uur eindelijk beweging in maar Conner, dat is een ander verhaal: die jongen is de meest vaste slaper die ik ooit heb ontmoet! terwijl Hunter and Johnie(de zoontjes van Destineys moeder haar nieuwe vriend) als gekke achter elkaar rende en hun longen uit hun lijf gilde. terwijl Austin en ik kussens naar zijn hoofd goodie of toen Austin de bank(waar hij op sliep) optilde en weer liet vallen sliep hij gewoon door! ik was erg onder de indruk, zou zelf ook wel zo een vaste slaper willen zijn! vandaag verder niet heel veel gedaan en volgende week begint het gewone high school leven weer met maandag, woensdag, vrijdag training en dinsdag en donderdag een wedsrijd. nog 3 weken en dan is het soccer seizoen hellaas al weer afgelopen! dit was eigelijk alles wat ik had te melden!
ik mis jullie kussxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lake Stevens

Marije

mijn verhaal over mijn exchange year in amerika

Actief sinds 16 Aug. 2013
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 8656

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 25 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: