My first Thanksgiving - Reisverslag uit Lake Stevens, Verenigde Staten van Marije Dam - WaarBenJij.nu My first Thanksgiving - Reisverslag uit Lake Stevens, Verenigde Staten van Marije Dam - WaarBenJij.nu

My first Thanksgiving

Door: Marije van Dam

Blijf op de hoogte en volg Marije

01 December 2013 | Verenigde Staten, Lake Stevens

Eindelijk een soort van vakantie!! ik ben aan het genieten van een extra lang weekend door Thanksgiving dat voor mij nog eens extra lang is omdat ik de de laatste 2 dagen van school ziek was:( Maar gelukkig kon ik op donderdag avond heerlijk meegenieten van de enorme kalkoen wat traditie is voor Thanksgiving. Jennine en ik hebben de hele dag in de keuken gestaan en we hadden dan ook echt enorm veel voedsel en hebben nu dus ook restjes voor de rest van de week, op vrijdag hadden we dan ook precies hetzelfde gegeten alleen dan van de magnetron en vandaag kalkoen sandwiches voor lunch, ik klaag niet hoor, want het was erg lekker! maar ik hoop niet dat we het vanavond weer eten! giser hebben Jennine en ik kerstkoekjes versiert en man ze gaan hier helemaal uit met kerst, vandaag zijn we al bezig met de kerstboomopzetten en ik moet zeggen ze hebben heel veel versiering, niet alleen voor de boom maar ook voor de rest van het huis. gister hebben we alle herfst spullen opgeborgen dus is er weer plek voor nieuwe spulletjes! ik heb maar niet meegedaan aan black Friday, dit is de dag na thanksgiving, dan hebben alle winkels enorme uitverkoop(waarvan ze wel 10 items in voorraad hebben), mensen vechten om deze dingen, er zijn vorig jaren zelfs doden gevallen dus dacht bij mezelf, nee laten we dat maar niet doen. ik ben al een maand lang in de kerst sweer dankzij alle kerstfilms die iedere dag op tv zijn, iedere keer nieuwe! heb nog nooit in mijn leven zoveel kerstfilms gezien!

een tijdje terug alweer is Destiny mijn goede vriendin hierzo helaas teug gegaan naar Montana, ze kon het niet zo goed vinden met haar moeders vriendje die niks anders deed dan gamen. maar de vrijdag voordat ze terug ging heeft ze nogwel the veterans day essembly meegemaakt die ik echt super mooi vond! mijn school heeft eens in de zoveel weken met meestal speciale gebeurtenisen en dan komt de hele school naar de gymzaal en dan is er een soor toneelstuk alleen deze keer zat de schoolband vooraan met het koor en in het midden van de gymzaal waren allemaal stoelen voor de veteranen die die dag kwamen. de veteranen stelden zichzelf voor en er was muziek,het was gewoon heel erg indrukwekkend!

Verder en ik met Bethany naar de bioscoop geweest en hebben de film Carrie gezien, het was een erg gezellige middag maar niks speciaals. vorig weekend ben ik met Torianna weer naar de bioscoop geweest, en hebben de nieuwe Hunger Games gezien!! die echt super goed was, we stonden een uur vantevoren in de rij om de zaal in te Mogen om goede plekken te bemachtigen, wat natuurlijk met een uur wachten ook gelukt is! ze bleef die avond slapen en ging de volgende ochtend mee naar de kerk, en toen ben ik voor het eerst naar the youth group geweest. dit zijn de jongeren die bij elkaar komen en dan zelf een soor viering hebben en over hun geloof praten. Ik ga komende woensdag er ook naar toe, het schijnt het dan drukker is en nog gezelliger is! daarna kwam Tori's mom ons halen om Noorse pannekoeken te bakken, wat niet echt super lekker is maar het was wel erg gezellig en ik heb een reef gemaakt(een krans van taken) die nu aan de voordeur hangt:)

het weekend daarvoor was ik ook bij Tori nadat we de hele middag door the Mall hadden gelopen en nieuwe kleertjes hadden gekocht! en het weekend daarvoor was ik ook bij Tori, toen hadden we en film marathon. ja ik kijk hier erg veel films en tv, want wat moet je anders doen als je niet uit kan gaan hihi.

van de week gezellig de familie geskyped, vond ik echt super leuk, op me ouders hun trouwdag!:) en vandaag gezellig geskyped met de lieve meisjes uit Hazerswoude, ik miss iedereen wel hoor! kan niet wachten om met de meiden naar Albufeira te gaan! see you guys in juli 2014!:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lake Stevens

Marije

mijn verhaal over mijn exchange year in amerika

Actief sinds 16 Aug. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 8654

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 25 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: